neděle 12. prosince 2010

Zážitky od zubaře

Ne zas tak dávno jsem vyhledal nového zubaře a požádal ho o velmi brzký termín kontroly, protože jsem potřeboval narychlo odcestovat a v zahraničí jsem se chtěl vyhnout domorodým zubařům. A jak jsem spěchal, tak zubař usoudil, že musím mít se zuby velkého trápení. Zubař má pověst puntičkáře, který musí opravit i sebemenší chybičku, aby si následně mohl naúčtovat co nejvíce zákroků. I byl jsem objednán jako poslední pacient dne. Že si na mne jako slupne a že mne bude mordovat hodiny.
Jak byla zubařka překvapená při pohledu na mé zuby! Když se sestřička otočila na doktorku se slovy "tak diktujte", že by jako ráda zapsala všechny nedostatky do počítače, doktorka se na ni zhnuseně obořila: "tady není nic, co diktovat". A tak jsem byl popuštěn 20 minut před zavírací dobou...

Žádné komentáře:

Okomentovat